Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Προπαγάνδα ..... της πλάκας αυτοί ; Πλάκα κι εμείς!!

του Κώστα Γιαννιώτη

Φαίνεται πως η ιστορία, που άνοιξε με το θάνατο του Φιντέλ, θα τραβήξει σε μάκρος!
Από μια άποψη το θεωρώ δικαιολογημένο, γιατί το ξύπνημα των φιδιών, που ‘’σφυρίζουν’’ αγριεμένα, δεν έχουν στόχο ούτε το Φιντέλ, ούτε την Κούβα!
Πήραν το μάθημά τους από εκεί! Ξέρουν ότι εκεί δεν "μασάνε"!
Αλλού στοχεύουν!


Έχουν στόχο την ίδια τη συνείδηση των λαών!
Τη συνείδηση των λαών, που άρχισε να αργοσαλεύει, αναζητώντας τα μονοπάτια που οδηγούν προς την αξιοπρέπεια και την αγάπη για την πατρίδα!
Αυτό τρέμουν, αλλά δεν το φανερώνουν, και βρίζουν οτιδήποτε έχει σχέση με την Κούβα, το "κακό σπυρί", που μπορεί να φωτίσει δρόμους ελπίδας ...... ανεπίτρεπτους - γι` αυτούς – και να μολύνει μεγάλο μέρος του "υγιούς" σώματος του "ελεύθερου" κόσμου ΤΟΥΣ!

Απαντώντας σε όλους αυτούς που δεν τους ενδιαφέρει η κατάσταση της χώρας μας και δεν κοιτάνε τη μαύρη ζωή που ζουν, αλλά σκίζουν τα ιμάτιά τους για το λαό της Κούβας που.... "δεινοπαθεί", πιστεύω πως καλό είναι να το ρίχνουμε και λίγο στην πλάκα, μ` αυτούς, γιατί διαφορετικά μπορεί να πιστέψουν ότι τους παίρνει ο κόσμος στα σοβαρά!
Ας τους ενημερώσω λοιπόν !

Σήμερα, πρωί πρωί, έλαβα γράμμα από το Φιντέλ, σαν απάντηση στην επιστολή που του είχα στείλει πριν λίγες μέρες!
Μου γράφει, λοιπόν ........

«Κώστα, γεια χαρά!
Έλαβα το γράμμα σου, με τίτλο..... "Ας πρόσεχες, Φιντέλ !" και διάβασα με προσοχή όλα αυτά, για τα οποία με επιπλήττεις.
Από μια άποψη, έχεις δίκιο, με την προϋπόθεση ότι θα έκανα τα αντίθετα απ` αυτά που έκανα στην Κούβα, αν επεδίωκα τα χειροκροτήματα και τους επικήδειους του κάθε παπάρα του "ελεύθερου" κόσμου, στον οποίο - δυστυχώς - ζεις κι εσύ!
Εγώ εδώ πάνω νιώθω ήρεμος και χαρούμενος, γιατί είμαι παρέα με τον αδερφό μου, τον Τσε, που είχα χρόνια να τον δω!
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν έρχονται και στιγμές που τα παίρνω στο κρανίο!
Κι αυτό γιατί ...... ξέρεις, εδώ πάνω, πολλές φορές περνούν, φευγαλέα, κάτι εικόνες που δημιουργούνται στη γη από ηλεκτρομαγνητικά κύματα, (σαν αυτά, μωρέ που χρησιμοποιούν οι τηλεοράσεις εκεί κάτω, όπως λένε οι φυσικοί), και που ταξιδεύοντας στο διάστημα, περνούν κι από δω και βλέπω!
Σε μια απ` αυτές είδα και το δικό σας, τον Αλέξη..... πώς τον λέτε! Αυτόν τον σφουγκοκωλάριο του Σόιμπλε, μωρέ (τον οποίο θαυμάζει κιόλας για την απαράμιλλη λογική του, όπως λέει), που στην τελετή αναχώρησής μου με υμνούσε κι έδινε στους δικούς μου, εκεί κάτω, μαθήματα επανάστασης και αξιοπρέπειας των λαών!
Τα πήρα στο κρανίο και είπα να βουτήξω κατά κάτω, αλλά με κράτησε ο Τσε, λέγοντάς μου κατά πρώτον ότι απαγορεύεται και κατά δεύτερο ότι θα φροντίσει γι` αυτόν ο ελληνικός λαός !

Έτσι και δεν ήταν ο Τσε, θα είχατε και δεύτερη κηδεία!

Με την ευκαιρία αυτού του γράμματος θα ήθελα να με εξυπηρετήσεις και να γράψεις, όπου μπορείς, αυτά που σου γράφω!
Εγώ πλέον δεν ανησυχώ! Άφησα υγιή σπόρο πίσω μου, που θα ανθίσει και θα καρπίσει!
Αλλά πώς να στο πω. Εκεί που κάθομαι και βλέπω αυτές τις εικόνες να περνούν, κατευθείαν από CIA, NSA και βάλε, προς κάτι παλιοκάναλα της Αθήνας, είδα και κάτι για......  35.000 ερωμένες που είχα!!

Δε μου λες! Ξέρεις από αριθμητική;
Αν ξέρεις, σε παρακαλώ κάνε έναν υπολογισμό και στείλε τους ένα ..... "μουρασιλέ" (όπως λέγατε το μήνυμα εσείς οι Έλληνες, την εποχή του Ιμπραήμ), ότι εμείς στην Κούβα εξαλείψαμε τον αναλφαβητισμό!
Αυτοί ακόμα αγράμματοι είναι;
Δεν μπορούν να κάνουν έναν απλό υπολογισμό;
Εγώ έζησα 90 χρόνια! Δηλαδή 90 x 365 = 32.850 μέρες!
Επομένως θέλουν να πουν ότι έχω κάνει έρωτα (γιατί αλλιώς δε νοείται να τις λες ερωμένες) με 35. 000 γυναίκες, στη διάρκεια της ζωής μου, των 32.850 ημερών!!

Πηδηχτούλης πρέπει να ήμουνα και δεν το είχα πάρει είδηση!!

Βέβαια, εδώ που τα λέμε, μπορεί και να έχουν δίκιο, γιατί θυμάμαι τη μάνα μου που, όταν ήμουν 5-6 χρονών,  για να μαζευτώ στο σπίτι τα βράδια από τους λασπωμένους δρόμους, μου φώναζε ‘’να τσακιστώ και να μαζευτώ γρήγορα, γιατί αλλιώς.....  θα έδιωχνε τις γκόμενες από το σπίτι’’!
Τότε, εγώ νόμιζα ότι μιλούσε για δυο σκυλίτσες που είχαμε και τις αγαπούσα πολύ! Τώρα.......  κάτι αρχίζω να ψυλλιάζομαι!  Ίσως μου είχε φέρει από τότε γκόμενες στο σπίτι και δεν το είχα πάρει χαμπάρι!  
Αλλά και πάλι ο λογαριασμός είναι σκάρτος! Δε βγαίνει !

Ρε , που να τους πάρει ο διάολος. Τι κατάντια!
Ακόμα και την προπαγάνδα τους την έκαναν πλαστική και μιας χρήσης!!

Αλλά για στάσου, ρε Κώστα!
Αν κατά τύχην και είναι αλήθεια ότι πηδούσα από 1 (ενός) έτους - ή ακόμα κι από την κοιλιά της μάνας μου - πού στο διάολο είναι το κακό και σε ποιον έκανα κακό;


Εγώ δεν έκρυψα ποτέ, ούτε ντράπηκα για το γεγονός ότι αγαπούσα τις γυναίκες, τον έρωτα, τη ζωή !
Γι` αυτό, άλλωστε, έγινα κι αυτό που ήμουνα ! Επαναστάτης!

Ούτε νευρωτικός ανέραστος ήμουνα, ούτε παιδεραστής, ούτε κτηνοβάτης, ούτε..... αιμομίκτης που κρύβεται πίσω από σφραγισμένες πόρτες σιωπής!
Κάτι τέτοια τα συνηθίζουν στις δικές τους κλειστές και ψευτοκυριλέ  προτεσταντικές, πουριτανικές και ψευτοθρησκευόμενες κοινωνίες τους!

Τελειώνοντας, σε παρακαλώ κάνε μου μια χάρη!
Αν κι έχω αφήσει εκεί κάτω κάτι νεαρούδια, που θα τους γίνουν καρφί στο μάτι, παρ` όλα αυτά θέλω να τους το πω κι εγώ, και σε παρακαλώ γράψε το να το διαβάσουν : "Όταν γυρίσω, θα τους γαμήσω"!
Έτσι δε λέει ένα τραγούδι που τραγουδούσατε στο Σύνταγμα;  

Αν υπάρξει ανάγκη θα τα ξαναπούμε!
Αν και όπως βλέπω τις εξελίξεις με τους Τούρκους, θα υπάρξει σύντομα η ανάγκη να τα ξαναπούμε!
Χαιρετισμούς από τον αδερφό μου, Ερνέστο Τσε».

Σε χαιρετώ
Φιντέλ Κάστρο Ρους

 Οδός :                  Ηρώων της ανθρωπότητας

 Οικοδ. Τετράγ. :  Πάνθεον της Ιστορίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...