Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Τράπεζες και 2 ταψιά με ΠΡΑΣΙΝΗ γεύση ΠΑΣΟΚ και βενιζέλου (και όχι μόνο) για πασπάλισμα



άλλοι εργολάβοι γίνονται γλυκά και άλλοι πρόεδροι
Πριν από οτιδήποτε, θέλω να υποβάλω τα σέβη μου (αστεία το λέω) στην τράπεζα Attica που απέλυσε (μετά από εμένα χωρίς να περάσω πειθαρχικό) ... καμιά δεκαριά υπαλλήλους της διότι άνοιξαν θυρίδες ενόσω απαγορευόταν (από την χουντική - κατοχική κομαντατούρ, που ... κυβερνά). 

Να χαιρετίσω (με την παρέα μου, ψυχούλα μου όμορφη) την απόφαση του πασοκικού (*) συλλόγου εργαζομένων που παίρνει το μέρος των απολυμένων εργαζόμενων και ας γελάσω γιατί ΡΕ Θανάση ("μπεμπέτο" σύμφωνα με τον δικηγόρο "Νίκο" του παραδικαστικού Πειραιά), μπορεί να ψηφίζουν οι υπάλληλοι "εργοδοτικούς" όμως, όλοι γνωριζόμαστε (στο πασοκιστάν). Ok σύντροφε ; 

(*) σύντροφε Νάσο, Θανάση κατά κόσμο, τι έγινε με εκείνες τις επαφές με τους χριστέμπορους και πατριδέμπορες στους ΑΝ(Θ)ΕΛ ; Και μιλώ για τις επαφές, πριν απ' αυτές με τον Δραγασάκη. Νάσο. Πες μας για να μη βγάζουμε λάθος συμπεράσματα βρε αγαπημένε μας άντρα. 

Ερώτηση : σύντροφε Νάσο, ξέρεις κανένα "φτωχικό" σπιτάκι (βιλίτσα ντε) στα Άγραφα ...
για να αγοράσω στο όνομα της γυναίκας μου ρε συ ; Ξέρεις ... Για να μη φαίνομαι εγώ ντε !

http://συτα.gr/anakoinoseis/14645-anakoinwsh-no-58-kaloyme-dioikhsh-trapezas-kybernhsh-kai-politeia-na-epilhfthoyn-lyshs-toy-problhmatos

Νάσο μου, χρυσό μου παιδί εσύ, που άκουσα ρε γαμώ το, πως, "απαγορεύεται σε κάθε λειτουργό (της ΔΗΜΟΣΙΑΣ μέχρι το μεδούλι τράπεζας) να αναφέρεται στην τράπεζα από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, blogs κλπ" τι λες εσύ ; Ξέρεις κάτι χρυσό μου ;
Γιατί αν ισχύει χρυσό μου, τότε ο Μεσαίωνας, ωχριά. Καλό μου παιδί.  Και στο λέω με αγαθή πρόθεση, μιας και θες να γίνεις "κούκος" στην θέση του Κούκου. Σ΄ αυτού ντε που μίλαγε δίπλα στον Κατρούγκαλο και τον Πετρόπουλο. 

Νάσο, μου ζήτησαν στοιχεία 3 πρεσβείες βρε. Τι λες ; Έδωσα ή όχι ; Περιμένουν ή παρέλαβαν άραγε και τις λίστες του συγχωρεμένου που μου τις έδωσε στο πνευματικό κέντρο της Ν. Φιλαδέλφειας 2 εβδομάδες πριν πάθει έμφραγμα και αφού είχε μπει στο "ψυγείο" ; Πρόσθετες εκείνων που κατέθεσα στον Τσίπρα-Καμμένο και στην ... κυβέρνησή τους (τον Απρίλη) αλλά ... δεν τις έχουν δει ακόμη :)

Και που σαι ; Πέρνα από ψυχίατρο μερικά μεγαλοστελέχη σου, που έχουν κάψει εγκέφαλο από τα ξίδια :) Ξέρω τι σου λέω, μιας και χρησιμοποιούν "εργαλεία" πληρωμένα με τα φράγκα του Ελληνικού Λαού για ύβρεις και απειλές. Ξέρεις. Εκείνα που εκβιάζουν ενόσω εκβιάζονται παλικάρι μου, για να μη μιλήσουν.
--------------------
Εδώ, στο ξεκάρφωτο ντε, κάποιες αναφορές για ... λειτουργούς που ... απέδιδαν δίκαιο
Στο επόμενο, ακολουθεί ηχητικό για γερά νεύρα. Πιο γερά από το αυτό το προηγούμενο : https://gkanellakis.blogspot.gr/2015/06/blog-post_24.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...