Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Για το καλό μου..


'' Είδα ένα κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου

      είδα να γίνεται γιαπί η γειτονιά μου
      για το καλό μου..''

  Το blog δεν έχει να σχολιάσει σήμερα τίποτα απ' την επικαιρότητα.
     Έχει να σχολιάσει μόνον πως δεν υπάρχει επικαιρότητα.

     Όλα αυτά τα σημερινά και τα χθεσινά και τα αυριανά έχουν συμβεί και
ξανασυμβεί δεκάδες φορές τα τελευταία έξη χρόνια.
     ''Ψαλίδια'' στις συντάξεις, αύξηση φόρων, ο ΕΝΦΙΑ (κούκου!) τον Αύγουστο, ηδόση έρχεται, η ανάπτυξη επίσης,
     ..απειλές της εφορίας, απειλές των τραπεζών, θα ''πατάξωμεν την φοροδιαφυγήν'', πονηρές τροπολογίες στα νομοσχέδια, ''εν αναμονή του Eurogroup'', ή του Euroworking Group, ή του τάδε κοινοβουλίου να δώσει την έγκριση,
     ..''εσείς τα σκ@τώσατε''  η αντιπολίτευση,
     ..''μη λέτε μ@λακίες''  η συμπολίτευση, 
     .. ''ο καστανάς χωρίς άδεια φταίει και ο άλλος που δεν ζήταγε απόδειξη για το κουλούρι''  όλοι μαζί,
     ..''πληρώστε γιατί χανόμαστε''  το κράτος προς τους πολίτες και: ''τα λεφτά φτάνουν μέχρι χτές!'',
     ..πρωτογενή πλεονάσματα και δευτερογενή τσιμπ@@κια,
     ..πληρώστε, πληρώστε, πληρώστε,
     ..φόροι, φόροι, φόροι,
     ..πρόστιμα, πρόστιμα, πρόστιμα.

     Αυτή η συνεχής τρομοκρατία και η συστηματική τρομολαγνεία έχει γίνει μιά έντεχνη πλύση εγκεφάλου κι ένας τρόπος ζωής που θέλουν να μας καθιερώσουν,
     ..ώστε να αισθανόμαστε συνεχώς υπό-χρεοι, δούλοι των τοκογλύφων και σκλάβοι της καθημερινότητας.

     Αυτό όλο δεν είναι επικαιρότητα. Είναι μία κατευθυνόμενη επικαιρότητα, ένα ψυχολογικό παιχνίδι.

     Ένα παιχνίδι με το μυαλό μας.


     Δεν πρέπει να τους χαρίσουμε το μυαλό μας.  
  Η αντίσταση ας αρχίσει από 'κεικλείνουμε τα αυτιά στην ψεύτικη επικαιρότητα.  
     Κλείνουμε τα κανάλια και σπάμε τις τηλεοράσεις (ή το αντίστροφο;).
     Η πραγματική ζωή δεν είναι προς τα 'κει που μας δείχνουν. Ούτε οι λύσεις.
     
      Οι λύσεις είναι αλλού. Και είναι στα χέρια μας.

     '' ..Για το καλό μου για το καλό μου

        έχει μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου
        ενέσεις χάπια ηλεκτροσόκ για το καλό μου
        σήμερα πήρανε νεκρό τον διπλανό μου
        ενώ παλεύω για να βρω τον εαυτό μου
        κι έχω κρυμμένο το σουγιά για το καλό μου ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...